Фандрейзинг для справи, якою ви захоплені настільки, що готові балотуватися, має приносити задоволення, а не стрес
Збір коштів на справу, заради якої ви готові балотуватися, має приносити вам задоволення, а не стрес.
КРОК #1: Встановіть контрольні цілі
Не дозволяйте кінцевій сумі залякати вас — розбийте її на посильні частини (так само як ви робите це під час тренувань!). Обирайте цілі, яких ви будете досягати в кінці кожного тижня або місяця. Такий підхід не тільки заспокоїть ваші нерви, але й дозволить донорам побачити більш відчутні результати від своїх пожертв.
КРОК 2: Пожертвуйте для себе
Реальна історія! Встановіть високу планку — пожертвуйте тризначну суму — і зробіть це анонімно (завжди є можливість на основних платформах для пожертвувань). Люди візьмуть приклад з вас і даватимуть більші суми, якщо побачать, що на дошці вже є великі цифри.
КРОК 3: Будьте креативними у залученні
Не повторюйте одне й те саме прохання про гроші в кожному листі, електронному повідомленні, твіті та пості у Facebook про вашу кампанію. Додайте трохи індивідуальності або релевантної інформації, щоб ваші донори могли відчути причину і зрозуміти вплив однієї пожертви. Знайдіть статистичні дані про благодійну організацію та її місію і переведіть їх у долари. Якщо 100 людей страждають від хвороби щодня, поставте собі за мету зібрати 100 доларів за 24 години. Якщо ви збираєте кошти на марафон, попросіть ₴962. Зберіть $13 на 13-й підхід — це стане постійною акцією для збору коштів щомісяця в цей день!
КРОК 4: Проведіть захід зі збору коштів
Якщо ви не є досвідченим прихильником неприбуткових організацій, який має жменьку великих донорів, часто повторюваних прохань недостатньо. Зберіть кількох друзів і влаштуйте вечірку для збору коштів. Беріть плату на вході та знайдіть заклад, який готовий надати знижки на їжу та напої для відвідувачів. Не бійтеся звертатися до місцевих ресторанів, спа-салонів, кав’ярень та атракціонів і просити про лотерейні призи — у більшості випадків люди більш ніж готові віддати обов’язковий приз!
КРОК №5: Звертайтеся особисто
Не розсилайте загальний лист 500 людям з вашої адресної книги. Зберіть людей разом — колег, друзів, родину, бігунів — і створіть повідомлення, яке буде цікавим саме їм. Чорт забирай, підніміться на наступний рівень і надішліть індивідуальний лист кожній людині – його з меншою ймовірністю віднесуть до спаму, якщо він буде мати особистий характер!